"Ευχαριστώ τον πατέρα μου που με έκανε Παναθηναϊκό"
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ευχαρίστησε τον πατέρα του, Παύλο για το ότι τον έκανε φίλαθλο του Παναθηναϊκού.
“Καλή χρονιά να έχουμε. Αυτά τα 25 χρόνια πτα έχω ζήσει ως φίλαθλος και το μόνο που μπορώ να πω είναι πως ευχαριστώ τον πατέρα μου που μου έκανε Παναθηναϊκό. Υπάρχουν πάρα πολλοί αθλητές που θα μπορούσαν να βραβευτούν και πιστεύω πως θα γίνουν κι άλλες τέτοιες εκδηλώσεις», είπε στην κάμερα της NOVA ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ο οποίος στη συνέχεια ρωτήθηκε για το τι περιμένει από τον Παναθηναϊκό τη νέα σεζόν:
«Κάτι καλύτερο από πέρσι. Ποιο θα είναι αυτό, θα το δούμε στο τέλος».
Τέλος, για τον Σάσα Τζόρτζεβιτς ανέφερε πως «για να είναι στην ομάδα σημαίνει πως όλοι μαζί αποφασίσαμε πως είναι το καλό για τον Παναθηναϊκό. Στις δύσκολες εποχές που ζούμε να κρατήσουμε τον αθλητισμό μακριά από όλα τα υπόλοιπα, γιατί αυτός μας κρατάει υγιείς και κόσμιους».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»