Στέφανε... αυτή είναι η υπερηφάνεια σου (;)
“Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν”, έλεγε ο Παπάζογλου και στην περίπτωση του Στέφανου Καπίνο ταιριάζει… γάντι.
Ο Έλληνας τερματοφύλακας, με το που έφυγε από τον Παναθηναϊκό, πήρε μαθήματα “γαυροσύνης” και δηλώνει πως νιώθει τεράστια υπερηφάνεια για το 2ο τίτλο που κατέκτησε με τον ΟΣΦΠ.
Όταν ένας παίκτης που παίζει την ομάδα του Πειραιά και φιλάει το σήμα του δαφνοστεφανομένου και τονίζει σε μήνυμα του ότι πρέπει να “παθιάζεσαι” με τη δουλειά σου και στο παρελθόν πανηγύριζε σαν τρελός τη νίκη του Παναθηναϊκού στο “Καραϊσκάκης”, τότε πρέπει να είναι… διχασμένη προσωπικότητα.
Τελικά ρε Στέφανε πρέπει να είσαι πού υπερήφανος τελικά… Είσαι σε μία ομάδα που “διδάσκει ήθος” και παίζει πάντα “καθαρά” και εν τέλει παθιάζεσαι με τον τρόπο που νικάει ο σύλλογος του. Τελικά στα χρόνια που ήσουν στο Τριφύλλι μάλλον τα ξέχασες και έγινες ένα με το κατεστημένο.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»