Παρακολούθησε το ντέρμπι «αιωνίων» ο Αλεσάντρο Κιαπίνι
Ο Αλεσάντρο Κιαπίνι βρέθηκε στο Μετς προκειμένου να παρακολουθήσει το παιχνίδι ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό για τον πρώτο ημιτελικό της Volley League.
Ο Παναθηναϊκός αντιμετώπισε τον Ολυμπιακό στο Μετς για τον πρώτο ημιτελικό της Volley League με τον Αλεσάντρο Κιαπίνι να βρίσκεται στο πλευρό της ανδρικής ομάδας βόλεϊ.
Θυμίζουμε ότι ο Ιταλός προπονητής βρίσκεται στην Αθήνα εδώ και λίγο χρονικό διάστημα αναλαμβάνοντας το γυναικείο τμήμα βόλεϊ του συλλόγου και μάλιστα πηγαίνει εξαιρετικά με τον μεγάλο στόχο του πρώτου ευρωπαϊκού τροπαίου να είναι ολοζώντανος.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»