Ανδρεόπουλος: Η εξήγηση για την ήττα από τον Φοίνικα
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος έκανε το δικό του σχόλιο μετά τη στέψη του Παναθηναϊκού ως πρωταθλητή Ελλάδος.
Για το αν το φούτερ που φορά είναι αυτό που φορούσε στα δύσκολα χρόνια της ομάδας:
«Ναι, αυτό είναι το φούτερ. Το φορέσαμε ακριβώς για αυτόν τον λόγο», είπε και προσέθεσε:
«Ελπίζουμε να κρατήσουμε ψηλά τον Παναθηναϊκό, εκεί που του αξίζει. Ο κόσμος μας ήταν συγκλονιστικός και σήμερα. Η δίψα του δεν κρύβεται και ζήσαμε μία πραγματικά μαγική ημέρα απόψε.
Αύριο το πρωί, όμως, έχουμε προπόνηση. Γι’ αυτό εγινε αυτή η διαχείριση στο ματς, θέλουμε να διεκδικήσουμε και το Λιγκ Καπ που έχουμε φτάσει στον τελικό.
Το σημερινό είναι το… κερασάκι στην τούρτα. Γεμίσαμε το ΟΑΚΑ, χάρηκε όλος ο κόσμος».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)