Βαν ντε Ντρις: «Ελπίζουμε να πάμε στο χρυσό σετ»
Ο Βαν ντε Ντρις μίλησε στην ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη μετά την ήττα από την Χάλκμπανκ στην Άγκυρα.
Ο κορυφαίος για τον Παναθηναϊκό, Βαν ντε Ντρις δήλωσε: «Ξέραμε ότι θα έχουμε δύσκολη μέρα σήμερα. Παίξαμε καλά αλλά η άλλη ομάδα ήταν καλύτερη και πιο συνεπής στο ματς. Είχαμε δυσκολία στην αντιμετώπιση του διαγώνιού τους κι αυτός έκανε τη διαφορά. Αλλά πιστεύω ακόμα ότι μπορούμε. Την επόμενη βδομάδα παίζουμε στο γήπεδό μας και με τη στήριξη των φιλάθλων μας ελπίζουμε να πάμε στο χρυσό σετ».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς