Απίστευτο: Τιμωρήθηκε ο Παναθηναϊκός με δύο αγώνες κεκλεισμένων των θυρών
Βαρύς έσκασε ο πέλεκυς… στους πράσινους που τιμωρήθηκαν με δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών λόγω… του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.
Συγκεκριμένα, στον Άγιο Θωμά μπήκαν 15 φίλοι του Παναθηναϊκού παραπάνω από το επιτρεπόμενο όριο και οι «πράσινοι» τιμωρήθηκαν βαριά για αυτό.
Έτσι, στα πλέι οφ θα δώσουν δύο εντός έδρας παιχνίδια χωρίς τον κόσμο τους…
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς