Ανδρεόπουλος: «Ίσως και πλασματικό το σκορ - Δεν θα σταθώ στον Πρωτοψάλτη»
Διαβάστε τις δηλώσεις του Δημήτρη Ανδρεόπουλου μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη.
Αναλυτικά:
«Νομίζω ότι κατάφερε ο ΠΑΟΚ με αρκετή δύναμη από το σέρβις να μας βγάλει μακριά από το φιλέ. Δεν φάνηκε στην στατιστική, είχαμε κάποια διαστήματα που δεν μπορούσαμε να οργανώσουμε καλά την επίθεση. Ο ΠΑΟΚ μας έσπαγε μπάλες και βγήκε στην αντεπίθεση.
«Δεν ισχύει ότι δεν ξεπεράσαμε την απουσία του Πρωτοψάλτη. Η ομάδα μας ήρθε εδώ, πιστεύαμε ότι θα πάρουμε τη νίκη. Ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερος. Έχουμε τα όπλα, έχουμε 14 παίκτες και ο καθένας δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Το επίπεδο είναι δυνατό. Τα παιχνίδια που έχουν λήξει 3-0, ίσως, είναι πλασματικά τα σκορ. Ως χώρος του βόλεϊ ίσως, είναι ευχάριστο αυτό.»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αρέσει ο Τρέι Λάιλς στον Παναθηναϊκό, η προτεραιότητα του παίκτη
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Παναθηναϊκός: Ανέβασε πολύ την προσφορά για Γένσεν και περιμένει τελική απάντηση τις επόμενες ώρες