Αγιασμός με όλα τα απαραίτητα μέτρα
Τα τμήματα βόλεϊ ανδρών και γυναικών του Παναθηναϊκού πραγματοποίησαν σήμερα τον καθιερωμένο ετήσιο αγιασμό στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι ακολουθώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Ο Παναθηναϊκός έκανε σήμερα τον αγιασμό των τμημάτων βόλεϊ ανδρών και βόλεϊ γυναικών στην έδρα που χρησιμοποιούν στον Άγιο Θωμά στο Μαρούσι.
Όπως είναι κατανοητό φέτος δεν έγινε κοινός αγιασμός όλων των τμημάτων λόγω των μέτρων που υπάρχουν για τον Covid και έτσι γίνονται τμηματικά.
Από πλευράς της διοίκησης ήταν ο πρόεδρος κ. Παναγιώτης Μαλακατές, ο αντιπρόεδρος κ. Δημήτρης Βρανόπουλος και ο γενικός αρχηγός κ. Σωτήρης Νίκας.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο