Παναθηναϊκός Α.Ο.: Ανακοίνωση για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό
Η διοίκηση του Παναθηναϊκού Α.Ο. ενημερώνει για τα όσα θα ισχύσουν στο παιχνίδι βόλεϊ με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Εν όψει του αγώνα βόλεϊ ανδρών με τον Ολυμπιακό την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου (16:45) ο οποίος θα διεξαχθεί στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι, ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους του ότι:
Η είσοδος τους θα ξεκινήσει από τις 15:15 και θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας για τις διαθέσιμες θέσεις του γηπέδου.
Στο γήπεδο έχουν δικαίωμα εισόδου μόνο όσοι φέρουν την κάρτα μέλους του Συλλόγου ή όσοι εκδώσουν εισιτήριο κατά την είσοδό τους.
Τέλος, η είσοδος των δημοσιογράφων θα γίνεται με την επίδειξη ταυτότητας της ΕΣΗΕΑ, ενώ όσοι δεν έχουν κάρτα ΕΣΗΕΑ θα πρέπει να επικοινωνήσουν στο email: info@panathinaikos1908.gr
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού