Τα χίλια δίκια του Γιαννακόπουλου για τον χορηγό στη ΚΑΕ

Τα χίλια δίκια του Γιαννακόπουλου για τον χορηγό στη ΚΑΕ

Δίχως να γνωρίζουμε τα οικονομικά δεδομένα της συμφωνίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός με τη χορηγό εταιρεία Superfood (σ.σ. δεν ανακοινώθηκαν, αλλά προφανώς είναι υψηλά), άρχισε μια νέα… κουβέντα – πράσινης εσωστρέφειας – για την κίνηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.

Εάν δηλαδή ένας σύλλογος μπορεί να βάζει χορηγούς δίπλα στο όνομά του; Και φυσικά η κουβέντα γίνεται για ομάδες του βεληνικούς του Παναθηναϊκού και όχι για τη Ξάνθη, η οποία προ ετών έγινε SKODA Ξάνθη.

[ads2]

Ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:

Η εποχή του ρομαντισμού δυστυχώς έχει περάσει και μάλιστα ανεπιστρεπτί. Η εποχή που οι αθλητές πληρώνονταν με μια… πορτοκαλάδα και οι σύλλογοι έδιναν τα ονόματα ιστορικών προσώπων στο γήπεδό τους ή ακόμη και στο αθλητικό τους κέντρο.

Από την στιγμή που τα πάντα κινούνται γύρω από τα χρήματα, είναι αδύνατο να ζητάμε από τις διοικήσεις να πληρώνουν αδρά, αλλά να μην τολμούν ν’ ακολουθήσουν όλα τα ανεπτυγμένα αθλητικά κράτη.

Επί σειρά ετών ο ηγέτης του μπασκετικού Παναθηναϊκού Παύλος Γιαννακόπουλος ξόδευε εκατομμύρια ευρώ (παλαιότερα δισεκατομμύρια δραχμές), με οικονομικό όφελος τα… κορδόνια από τα παπούτσια των αθλητών! Εννοώ ότι τα οφέλη από την κατάκτηση της Ευρωλίγκας και πολύ λιγότερο από το ελληνικό Πρωτάθλημα – Κύπελλο ήταν ελάχιστα.

Το ίδιο πράττει τα τελευταία χρόνια και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, παρά το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία και η φαρμακοβιομηχανία περνάει το δικό της Γολγοθά.

Ο μπασκετικός Παναθηναϊκός όσα ονόματα χορηγών και εάν βάλει δίπλα του, δεν θα πάψει να είναι ο Παναθηναϊκός, ο εξάστερος, ο κορυφαίος σύλλογος της Ευρώπης την τελευταία 30ετια!

Πριν από λίγους μήνες στην παρουσίαση των σχεδίων για την ανακατασκευή της Λεωφόρου, τέθηκε μια σχετική ερώτηση περί «χορηγού» για το ιστορικό γήπεδο και αμέσως φάνηκε η αμηχανία τόσο του Γιάννη Αλαφούζου όσο και του προέδρου του Ερασιτέχνη Ηλία Μιχαλαριά.

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ μίλησε για θέμα «ταμπού», ενώ ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη για ένα θέμα που θα έπρεπε να εγκριθεί από τη γενική συνέλευση…

Την ίδια κορυφαίοι σύλλογοι στον κόσμο έχουν δώσει το όνομα ενός μεγάλου χορηγού στο «σπίτι» τους, στη φανέλα τους, στα σορτσάκια τους, παντού…

Εν τέλει πρέπει να αποφασίσουμε εάν θέλουμε ερασιτεχνικό αθλητισμό ή αμιγώς επαγγελματικό;

Εάν ισχύει το πρώτο θα πρέπει πρώτα και κύριοι να γίνουν… ερασιτέχνες στην νοοτροπία οι φίλαθλοι των ομάδων και εν συνεχεία οι ίδιοι οι σύλλογοι.

Ούτε οι ομάδες, αλλά ούτε και τα γήπεδα αμαυρώνονται όταν «φέρνουν» χρήματα στα ταμεία των συλλόγων, για να μπορούν να υπάρχουν και να πρωταγωνιστούν.

ΥΓ. Σέβομαι όσους τα βλέπουν όλα ρομαντικά, αλλά ακόμη και η αγάπη του Ωνάση για την… Ολυμπιακή αεροπορία, έπαψε να υπάρχει, όταν η εταιρεία κόστιζε ο κούκος αηδόνι! Έτσι την πέταξε στα χέρια της κυβέρνησης Καραμανλή και μάλιστα με εκβιαστικό τρόπο.

ΥΓ 1. Εάν κάποιος αμφισβητεί την αγάπη του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για τον Παναθηναϊκό, δεν έχει παρά να καταθέσει πρόταση και να πάρει την ΚΑΕ και να πορευτεί χωρίς χορηγίες, αλλά με το ποστοφόλι του.

Sportit.gr

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr
Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News