Επίσημο: Αυτή η ομάδα θα παίξει στη νέα σεζόν στη Λεωφόρο
Η Κηφισιά επισημοποίησε την παραμονή της στο γήπεδο της Λεωφόρου για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Από τα μεγάφωνα του «Απόστολος Νικολαΐδης» ανακοινώθηκε:
«Η ΠΑΕ Κηφισιά αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει θερμά όλους εσάς, τους φίλους της ομάδας, που ήταν κοντά μας όλη τη διάρκεια της σεζόν, σε μία ιστορική χρονιά για τον σύλλογο.
Η Κηφισιά κατάφερε να εξασφαλίσει την παραμονή στην κατηγορία, καταγράφοντας ακόμη μια μεγάλη επιτυχία.
Όλη τη σεζόν πετύχαμε μαζί σπουδαία πράγματα, πανηγυρίσαμε μεγάλες νίκες και δείξαμε σε όλη την Ελλάδα ποια είναι η Κηφισιά.
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα και σας περιμένουμε ξανά την επόμενη σεζόν για να ζήσουμε ακόμη πιο μεγάλες στιγμές σε αυτό το ιστορικό γήπεδο!»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Και τώρα... Ομπράντοβιτς: Ο Παναθηναϊκός κάνει all in - Πότε έρχεται, οι εξελίξεις
- Παναθηναϊκός: Πιθανό γκρουπ «κομμένων» - Ποιοι είναι στη λίστα
- «Απάντησε αρνητικά στον Παναθηναϊκό η Λέστερ για Κρίστιανσεν»
- Παναθηναϊκός: Το πραγματικό ποσό για Φαν Ντρόγκελεν και τα τουρκικά παραμύθια
- Παναθηναϊκός: Τα εκατομμύρια των αποχωρήσεων και πώς αλλάζουν το μεταγραφικό πλάνο