ΠΑΕ Παναθηναϊκός: Τα συγχαρητήρια στο τμήμα βόλεϊ για το πρωτάθλημα (pic)
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός συνεχάρη το τμήμα βόλεϊ ανδρών για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της σεζόν 2025-2026.
Με μια ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα η ΠΑΕ Παναθηναϊκός υποκλίθηκε στους παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος μέσα στη Θεσσαλονίκη.
«Συγχαρητήρια στους Πρωταθλητές Ελλάδας! 🏐💚☘️», έγραψε χαρακτηριστικά η πράσινη ΠΑΕ.
Δείτε παρακάτω:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Βόμβα« Γάτα: «Ο Παναθηναϊκός ζήτησε από Μπακασέτα να βρει ομάδα, ίσως γίνει το ίδιο και με τον Τσιριβέγια»
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα με τους τραυματίες πριν το Game 5
- Απίθανη ατάκα Αταμάν στον Χέιζ-Ντέιβις στα αποδυτήρια
- Καρφί για τη διαιτησία: Το story της συζύγου του Ναν μετά το Game 4
- Παναθηναϊκός: Ο πανηγυρισμός που σχολίασε ο Γιαννακόπουλος (pic)