Αποχαιρέτησε τον Παναθηναϊκό ο Τετέ: «Η καλύτερη επιλογή της καριέρας μου - Εις το επανιδείν» (vid)
Ο Ματέους Τετέ αποχαιρέτησε τον Παναθηναϊκό σε μια συγκινητική ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα.
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Βραζιλιάνος άσος του Παναθηναϊκού:
«Υπάρχουν πράγματα στη ζωή που πρέπει να κάνεις, δίχως απαραίτητα να προσπαθείς να εξηγήσεις. Και αυτό έκανα για να φτάσω εδώ, κάνοντας το καλύτερο που μπορούσα, δηλαδή παίζοντας ποδόσφαιρο.
Έπαιξα με όλη μου την καρδιά και τη θέληση στον αγωνιστικό χώρο. Οπότε, λέω ”εις το επανιδείν” προς τον κόσμο του Παναθηναϊκού.
Ήταν η καλύτερη επιλογή της καριέρας μου. Εδώ εξελίχθηκα, έμαθα και κατάφερα να γίνω η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου…».
Δείτε παρακάτω:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)