Καραπαπάς: «Νίκη που αξίζαμε ξεκάθαρα, είδαμε… νέους κανονισμούς»
Ο Κώστας Καραπαπάς σχολίασε το ισόπαλο 1-1 του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, τονίζοντας ότι η ομάδα του άξιζε καθαρά τη νίκη.
Το ισόπαλο αποτέλεσμα στο ντέρμπι Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού στη Λεωφόρο έφερε έντονες αντιδράσεις στις τάξεις των «ερυθρολεύκων».
Η αναμέτρηση ολοκληρώθηκε με σκορ 1-1, με τους νταμπλούχους Ελλάδας να εκφράζουν παράπονα για δύο φάσεις στις οποίες πρωταγωνιστής ήταν ο Καμπελά.
Ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, Κώστας Καραπαπάς, αρχικά, μέσα από αναρτήσεις του είχε μιλήσει για «νέους κανονισμούς που είδαμε στη Λεωφόρο», αφήνοντας αιχμές για τη διαιτησία.
Στη συνέχεια επανήλθε με νέα τοποθέτηση, σημειώνοντας: «Συνεχίζουμε βήμα βήμα για το 49ο ιερό μας πρωτάθλημα. Χθες δεν πήραμε τη νίκη που αξίζαμε ξεκάθαρα, είδαμε… νέους κανονισμούς, αλλά συνεχίζουμε ΠΡΩΤΟΙ και ακάθεκτοι».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»