Καραπαπάς: «Νίκη που αξίζαμε ξεκάθαρα, είδαμε… νέους κανονισμούς»

Ο Κώστας Καραπαπάς σχολίασε το ισόπαλο 1-1 του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, τονίζοντας ότι η ομάδα του άξιζε καθαρά τη νίκη.

«Καρφί» Καραπαπά για τη διαιτησία στη Λεωφόρο: «Νέοι κανονισμοί από σήμερα»

Το ισόπαλο αποτέλεσμα στο ντέρμπι Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού στη Λεωφόρο έφερε έντονες αντιδράσεις στις τάξεις των «ερυθρολεύκων».

Η αναμέτρηση ολοκληρώθηκε με σκορ 1-1, με τους νταμπλούχους Ελλάδας να εκφράζουν παράπονα για δύο φάσεις στις οποίες πρωταγωνιστής ήταν ο Καμπελά.

Ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, Κώστας Καραπαπάς, αρχικά, μέσα από αναρτήσεις του είχε μιλήσει για «νέους κανονισμούς που είδαμε στη Λεωφόρο», αφήνοντας αιχμές για τη διαιτησία.

Στη συνέχεια επανήλθε με νέα τοποθέτηση, σημειώνοντας: «Συνεχίζουμε βήμα βήμα για το 49ο ιερό μας πρωτάθλημα. Χθες δεν πήραμε τη νίκη που αξίζαμε ξεκάθαρα, είδαμε… νέους κανονισμούς, αλλά συνεχίζουμε ΠΡΩΤΟΙ και ακάθεκτοι».

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr