Κόλκας: «Αν ήμουν ο Παναθηναϊκός, θα έκλεινα τον Φερνάντο Σάντος» (vid)

Ο Σταύρος Κόλκας έκανε παρέμβαση για το αγωνιστικό «αδιέξοδο» του Παναθηναϊκού. Το όνομα που έριξε στο τραπέζι ο ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ.

Κόλκας: «Αν ήμουν ο Παναθηναϊκός, θα έκλεινα τον Φερνάντο Σάντος» (vid)

Αναλυτικά όσα είπε στο Grande 4:

«Αν ήμουν ο Παναθηναϊκός, θα έκλεινα τον άνεργο-σήμερα- Φερνάντο Σάντος.

Όχι σαν προπονητή, θα του έλεγα, φτιάξε μου όλη τη λειτουργία της ομάδας, φτιάξε μου τη δομή, ποια είναι η φιλοσοφία, συνέδεσε τη φιλοσοφία ακαδημίας-πρώτης ομάδας…

Γιατί να έρθει κάποιος με background… Παναθηναϊκού; Όταν έχω καρκίνο, ψάχνω να βρω λύσεις στο θέμα.

Ο καρκίνος έχει απλωθεί, κάνει μεταστάσεις, βρίσκεται παντού. Αυτό συμβαίνει σε μια ομάδα δίχως πρωτάθλημα σε μεσογειακή χώρα. Στην Αγγλία η Λίβερπουλ είχε 35 χρόνια να πάρει πρωτάθλημα. Εκεί υπάρχει άλλη νοοτροπία και το ξεπερνάνε πιο ομαλά»

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δείτε παρακάτω:

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr