Μαντσίνι: Οι δηλώσεις μετά το Σαχτάρ - Παναθηναϊκός
Διαβάστε τι δήλωσε ο Ντάνιελ Μαντσίνι, μετά το Σαχτάρ – Παναθηναϊκός και τη σπουδαία πρίοκριση.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντάνιελ Μαντσίνι, μετά το Σαχτάρ – Παναθηναϊκός:
Ένιωθα ευθύνη και ήθελα να εκτελέσω και να πετύχω το πέναλτι. Εγώ ήθελα να βοηθήσω την ομάδα και γι’ αυτό είμαστε εδώ. Να δώσουμε τα πάντα στο σύλλογο και να πάρει αυτά που του αξίζει.
Η αλήθεια είναι ότι με τη Ρέιντζερς κάναμε τα αδύνατα για να περάσουμε αλλά ήμασταν άτυχοι. Σήμερα μπορέσαμε να προκριθούμε απέναντι σ’ έναν πιο δύσκολο αντίπαλο γιατί το πιστεύαμε και ξέραμε ότι μπορούσαμε να τα καταφέρουμε.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- LIVE: Προ των πυλών νέα μεταγραφικά χτυπήματα - Οι επόμενες κινήσεις του Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»