Οι δηλώσεις του Σαράι μετά το Παναθηναϊκός - Βέστερλο 3-1
Δείτε τι δήλωσε ο Ισάμ Σαράι μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Βέστερλο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ισάμ Σαράι μετά το Παναθηναϊκός-Βέστερλο:
Για το φιλικό παιχνίδι: «Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό. Τα φιλικά είναι για να μαθαίνεις τα λάθη σου. Δεχθήκαμε τρία γκολ κόντρα σε μια ομάδα που θα παίξει στα προκριματικά του Champions League. Το παλέψαμε όσο μπορούσαμε, θα έλεγα ότι ήμασταν γενναίοι».
Για το ζευγάρι Παναθηναϊκός-Ρέιντζερς ως τέως βοηθός προπονητή στους Σκωτσέζους: «Μεγάλη ομάδα οι Ρέιντζερς, αλλά είναι μεγάλη ομάδα και ο Παναθηναϊκός. Η πίεση θα είναι μεγάλη και για τους δυο, ψάχνουν πάντα τη νίκη. Πολλές οι αλλαγές που πραγματοποίησαν το φετινό καλοκαίρι οι Ρέιντζερς. Θεωρώ ότι θα έχει τις ευκαιρίες του ο Παναθηναϊκός για να προκριθεί».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι