Παναθηναϊκός-Ρέιντζερς: Ο λόγος που επέλεξε το ΟΑΚΑ και ο Μ.Ο των 52.000 εισιτηρίων
Την απόφαση να φιλοξενήσει τον σπουδαίο αγώνα με τη Ρέιντζερς στο Ολυμπιακό Στάδιο και όχι στη φυσική του έδρα στη Λεωφόρο έλαβε ο Παναθηναϊκός, με τη λογική πίσω από την επιλογή να είναι απόλυτα ξεκάθαρη.

Παρότι το “Απόστολος Νικολαΐδης” προσφέρει έναν ιδιαίτερα δυναμικό και “σφιχτό” αγωνιστικό χώρο με φανατική υποστήριξη από τις κερκίδες σε απόσταση αναπνοής, οι άνθρωποι του τριφυλλιού προτίμησαν να μεταφέρουν το κρίσιμο ευρωπαϊκό παιχνίδι στον πιο… αχανή αλλά χωρητικότερο χώρο του ΟΑΚΑ. Η απόφαση είχε ως βασικό γνώμονα την ανάγκη να φιλοξενηθεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος σε ένα ματς με τεράστια σημασία για την πρόκριση στην επόμενη φάση του Champions League.
Ένα από τα βασικά στοιχεία που έγειρε τη ζυγαριά προς την πλευρά του ΟΑΚΑ ήταν η εντυπωσιακή πορεία της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας. Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη, που οι παλιοί κάτοχοι έσπευσαν να ανανεώσουν, φτάνοντας το όριο σχεδόν του sold out. Παράλληλα, και τα διαθέσιμα για νέους φιλάθλους παρουσίασαν τεράστια ζήτηση. Συνολικά, οι κάρτες διαρκείας αγγίζουν τις 9.000 – ένας αριθμός που καθιστά τη μικρή χωρητικότητα της Λεωφόρου (περίπου 16.000) ασφυκτικά περιοριστική για ματς τέτοιας βαρύτητας.
Επιπλέον, με βάση τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις, το 5% της συνολικής χωρητικότητας πρέπει να διατεθεί για τους οπαδούς της φιλοξενούμενης ομάδας. Στη Λεωφόρο αυτό σημαίνει περίπου 800 θέσεις για τους Σκωτσέζους, γεγονός που περιορίζει τα εναπομείναντα εισιτήρια για τους φίλους του Παναθηναϊκού σε περίπου 6.000. Ένα νούμερο που σε τέτοιο ματς θεωρείται εξαιρετικά μικρό και δεν καλύπτει την τεράστια δίψα του κόσμου να δώσει το «παρών».
Η επιλογή του ΟΑΚΑ δεν ήρθε τυχαία. Ο σύλλογος γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι ο κόσμος ανταποκρίνεται μαζικά όταν το τριφύλλι παίζει σημαντικούς αγώνες εκεί. Χαρακτηριστικά είναι τα περσινά παραδείγματα: πάνω από 61.000 εισιτήρια με την Μπράγκα, σχεδόν 58.000 με τη Λανς, ενώ ακόμα και το ματς με την Τσέλσι γέμισε το γήπεδο με σχεδόν 60.000 φιλάθλους. Αυτά τα δεδομένα αποδεικνύουν ότι το ΟΑΚΑ μπορεί, υπό τις κατάλληλες συνθήκες, να μετατραπεί σε μια ισχυρότατη έδρα με παλμό και φανατισμό.
Μια γρήγορη ματιά στα στατιστικά των τελευταίων δύο χρόνων δείχνει πως, στα μεγάλα ευρωπαϊκά ματς, ο μέσος όρος προσέλευσης στο ΟΑΚΑ ξεπερνά τους 52.000 φιλάθλους. Πρόκειται για αριθμό που είναι πάνω από τρεις φορές μεγαλύτερος από αυτόν που μπορεί να προσφέρει η Λεωφόρος. Με τέτοια δεδομένα, η επιλογή του ΟΑΚΑ φαντάζει μονόδρομος, καθώς επιτρέπει σε πολύ περισσότερους φίλους της ομάδας να ζήσουν από κοντά μια ευρωπαϊκή βραδιά μεγάλης έντασης και προσδοκιών.
Η απόφαση αυτή δεν βασίστηκε μόνο σε αριθμούς. Στον Παναθηναϊκό αναγνωρίζουν τη δίψα του κόσμου να σταθεί στο πλευρό της ομάδας σε αυτή την κρίσιμη στιγμή και θέλησαν να του προσφέρουν τη δυνατότητα. Από τη στιγμή που το ΟΑΚΑ δεν έχει μπει ακόμη στη φάση των έργων ανακαίνισης, η συγκυρία ήταν ιδανική. Με την προσβασιμότητα των δύο διαζωμάτων και τις επιδόσεις των φιλάθλων σε προηγούμενα ματς, είναι ξεκάθαρο ότι ο Παναθηναϊκός ποντάρει ξανά στη δύναμη της παρουσίας του κόσμου του.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η ευρωπαϊκή λίστα για Ρέιντζερς - Τι συμβαίνει με Λαφόν
- «Γιατί δεν προχώρησε η περίπτωση του Μπάμπα στον Παναθηναϊκό» (vid)
- «Αλλάζει ο CEO της White Veil που ανέλαβε τη διαχείριση του ΟΑΚΑ» (vid)
- Παπαθεοδώρου: «Με ξενίζει η δήλωση του Βαλαντσιούνας, δεν θα περιμένει ο Παναθηναϊκός» (vid)
- Με Λαφόντ κόντρα στη Ρέιντζερς ο Παναθηναϊκός, μπαίνει στη λίστα