Παναθηναϊκός: Νέο «μήνυμα» παραμονής από τον Ουναχί στο Instagram (pics)
Ο Αζεντίν Ουναχί έκανε την πρώτη του «πράσινη» ανάρτηση στο Instagram, γεγονός πως μαρτυρά πόσο θέλει να μείνει στον Παναθηναϊκό.
Ο Μαροκινός ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού δε συνηθίζει σε εβδομαδιαία βάση να ανεβάζει post στο Instagram.
Το απόγευμα της Τρίτης (13/5) ο «MVP» της φετινής σεζόν «χτύπησε» για πρώτη φορά με κανονική ανάρτηση στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης (σ.σ με εξαίρεση τη συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Τζορτζ Μπάλντοκ).
Ο 25χρονος ποδοσφαιριστής – που ανήκει στη Μαρσέιγ – ανέβασε μια σειρά από φωτογραφίες με τις καλύτερες στιγμές του στη σεζόν και έστειλε νέο «μήνυμα» παραμονής στην ομάδα.
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»