Βαρούχας: Τι είπε για το πέναλτι που ζητά ο Παναθηναϊκός με τον Ολυμπιακό

Ο Παναγιώτης Βαρούχας σχολίασε τη διαιτησία στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό (0-1).

Πανούτσος: «Υπέρ του Βιτόρια που έβαλε τους Μάγκνουσον-Ζέκα»

Αναλυτικά όσα είπε στην ΕΡΤ ο Παναγιώτης Βαρούχας μετά το ΠαναθηναϊκόςΟλυμπιακός 0-1:

1. Σωστό το φάουλ του Πάλμερ-Μπράουν στον Γιάρεμτσουκ. Δεν είναι πέναλτι γιατί είναι καθαρά απ’ έξω η παράβαση.

2. Ο Ίνγκασον πατάει τον Γιάρεμτσουκ και έχει κάνει παράβαση. Σωστά δόθηκε πέναλτι.

3. Στο μαρκάρισμα του Ουναχί δεν υπάρχει παράβαση πέναλτι. Είναι εκτός περιοχής αρχικά και δεύτερον δεν είναι ούτε φάουλ γιατί το ένα πόδι του Ουναχί βρίσκει το άλλο και σωστά δεν παρεμβαίνει το VAR.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr