Ο Γιώργος Λιάγκας ζήτησε τη διαγραφή του από την ΕΣΗΕΑ
Λίγους μήνες μετά το ρεπορτάζ για τον Τζορτζ Μπάλντοκ, ο Γιώργος Λιάγκας ζήτησε τη διαγραφή του από μέλος της ΕΣΗΕΑ.
Οι λόγοι που αποφάσισε ο Γιώργος Λιάγκας την οικειοθελή διαγραφή του από τα μητρώα της ΕΣΗΕΑ δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστοί.
Αναλυτικά η επιστολή:
«Προς: Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Σ.Η.Ε.Α.
Ακαδημίας 20, Αθήνα
Θέμα: Αίτημα οικειοθελούς διαγραφής από τα μητρώα της ΕΣΗΕΑ
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΑξιότιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,
Με την παρούσα επιστολή, σας γνωστοποιώ την απόφασή μου να αιτηθώ την οικειοθελή διαγραφή μου από τα μητρώα της ΕΣΗΕΑ, της οποίας υπήρξα μέλος.
Με τιμή,
Γιώργος Λιάγκας,
Δημοσιογράφος»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»