Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός: Χαμογελαστός ο Νίκος Οικονομόπουλος μετά το ντέρμπι (vid)
Στο Γ. Καραϊσκάκης βρέθηκε ο Νίκος Οικονομόπουλος για το ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός.
Ο λατρεμένος λαϊκός τραγουδιστής είπε στον «Tipsbymarkos», πως απόλαυσε το ντέρμπι των αιωνίων και τη νίκη των «ερυθρολεύκων».
«Θα συνεχίσουμε τις εμφανίσεις στην Αθήνα μέχρι μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και μετά τελειώνουμε. Το καλοκαίρι θα έχουμε συναυλίες και… Ολυμπιακό», είπε χαρακτηριστικά εκείνος μετά τη λήξη του αγώνα όσον αφορά τα σχέδιά του.
Το σχετικό βίντεο συνοδεύτηκε με την εξής λεζάντα: «Νικόλα, ψυχάρα! Το απόλαυσε, όπως μου είπε… Όχι τίποτε άλλο, επειδή λέγατε ότι ο Νίκος χάνει από τον Παναθηναϊκό»
Δείτε παρακάτω:
@tipsbymarkos Νικόλα (Οικονομόπουλε) ψυχάρα Ολυμπιακάρα! Το απόλαυσε όπως μου είπε… Όχι τιποτ άλλο, επειδή λέγατε ότι ο Νίκος χάνει απ τον Παναθηναϊκό! fyp #x#xybcaf#foryouf#foryourpage#f#foruf#fypagef#fypシ゚viral4#4uf#fypppppppppppppppppppppppo#olympiacos#o#olympiacosbco#olympiacosfcg#greektiktok ♬ πρωτότυπος ήχος – Tips By Markos
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο