Τιμωρήθηκε ξανά από την UEFA ο Παναθηναϊκός - Στα ύψη το συνολικό ποσό
Ο Παναθηναϊκός δέχθηκε νέο πρόστιμο από την ΟΥΕΦΑ.
Ο Παναθηναϊκός δέχθηκε χρηματική ποινή ύψους 34.500 ευρώ από την Πειθαρχική Επιτροπή της UEFA (Control, Ethics And Disciplinary Body) για όσα συνέβησαν στον εντός έδρας αγώνα με τη Φιορεντίνα στις 6 Μαρτίου, στο πλαίσιο της φάσης των «16» του Conference League.
Η απόφαση ελήφθη στη συνεδρίαση της 19ης Μαρτίου και ανακοινώθηκε χθες.
Αναλυτικά, η ποινή περιλαμβάνει 16.000 ευρώ για χρήση λέιζερ, 14.000 ευρώ λόγω «μπλοκαρισμένων διαδρόμων στις εξέδρες» και 4.500 ευρώ για άναμμα βεγγαλικών.
Συνολικά, το «τριφύλλι» έχει τιμωρηθεί σε εννέα ευρωπαϊκούς αγώνες, με το συνολικό ποσό των προστίμων να ανέρχεται στα 278.750 ευρώ.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)