Βέρμπιτς: «Ούτε εγώ κατάλαβα πότε πέρασαν εννιά μήνες από την τελευταία φορά που έπαιξα»
Ο Μπένιαμιν Βέρμπιτς εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιστροφή του στη δράση, το γκολ και την ασίστ που πέτυχε και τη νίκη του Λεβαδειακού στο Βόλο με 2-1.
Αναλυτικά όσα είπε ο μεγάλος πρωταγωνιστής των Βοιωτών:
«Ο προπονητής μου μου είπε ότι θα αγωνιστώ. Χρειαζόμουν τα λεπτά.
Ούτε εγώ κατάλαβα πότε πέρασαν εννιά μήνες και τρεις μέρες από την τελευταία φορά που έπαιξα στη Σούπερ Λιγκ.
Είμαι χαρούμενος που κατάφερα να σκοράρω και να βοηθήσω τον Λεβαδειακό για τη νίκη.
Πράγματι παραμένουμε ζωντανοί στο κυνήγι της 8ης θέσης. Δεν εξαρτάται μόνο από εμάς.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΘα κοιτάξουμε για τις νίκες στα δύο τελευταία ματς. Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα τον Λεβαδειακό»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ