Τετέ: Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός - Βίκινγκουρ
Δείτε τι δήλωσε ο Τετέ μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Βίκινγκουρ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Τετέ μετά το Παναθηναϊκός-Βίκινγκουρ:
«Είμαι χαρούμενος για το γκολ της πρόκρισης. Σήμερα κάναμε αυτό που έπρεπε και αξίζαμε να περάσουμε. Εδώ ήταν ένα άλλο παιχνίδι και πλέον ο Παναθηναϊκός έχει το σεβασμό όλων γιατί είναι μια μεγάλη ομάδα και πραγματικά σήμερα αποδείξαμε ποιος άξιζε να κερδίσει και να περάσει.
Όλη η ομάδα ήθελε την πρόκριση και έκανε τα πάντα. Σημειώσαμε δύο γκολ που χρειαζόμασταν και από την πρώτη στιγμή κάναμε ένα καλό παιχνίδι και στο τέλος πετύχαμε το στόχο μας που ήταν να προκριθούμε.
Για μένα έχει σημασία οι μεγάλοι αγώνες και τα μεγάλα ματς. Ας έλθει όποιος αντίπαλος έλθει, εμείς θα τον αντιμετωπίσουμε και θέλουμε να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε σε κάθε ματς».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο