Βιτόρια: Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός - Βόλος 2-1
Δείτε τι δήλωσε ο Ρουί Βιτόρια μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Βόλο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ρουί Βιτόρια μετά το Παναθηναϊκός-Βόλος:
«Σίγουρα ήταν δύσκολο ματς και λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών αλλά αξίζαμε τη νίκη παρά το γεγονός ότι στο τέλος αγχωθήκαμε λίγο. Κάναμε όμως πολλά παραπάνω για να πετύχουμε περισσότερα γκολ.
Είχαμε καλή διάθεση, συμπεριφορά, δείξαμε νεύρο και θέλαμε να κερδίσουμε τον αγώνα, το δείξαμε και στην πράξη και πλέον συνεχίζουμε και κοιτάζουμε τον επόμενο αγώνα».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο