Κατσουράνης: «Όσο πέναλτι ήταν του Βαγιαννίδη, άλλο τόσο ήταν και του Ρέτσου» (vid)
Ο Κώστας Κατσουράνης επεσήμανε πως δεν αποδόθηκε δικαιοσύνη στο ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός.
Αναλυτικά όσα είπε στους Betarades:
«Όσο πέναλτι ήταν του Ρέτσου στον Πελίστρι, άλλο τόσο είναι του Βαγιαννίδη στον Μπιανκόν. Με το γράμμα του VAR το εξηγώ. Για μένα, δεν είναι κανένα από τα δύο.
Γενικά, η διαιτησία του ήταν καλή, άφησε το παιχνίδι να παιχτεί και από τις δύο μεριές…
Για την κλάση του Ουναχί δε χάνεται αυτό το γκολ. Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος.
Επειδή το παιχνίδι είχε ρυθμό, ο ΟΣΦΠ με τα τρία χαφ, συν τον Τσικίνιο, ήλεγχε τον αγώνα και ήταν πιο κοντά να πετύχει αυτός κάποιο γκολ παρά ο Παναθηναϊκός.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΟ ΠΑΟ ισορρόπησε το ματς από το 20′ μέχρι το 45′. Στο β’ ημίχρονο απείλησε στις καθυστερήσεις με τον Τζούρισιτς…»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο