Καρπετόπουλος: «Ο Παναθηναϊκός έχει μεγάλη θέληση να κερδίσει το Πρωτάθλημα» (vid)
Ο Αντώνης Καρπετόπουλος έκανε το δικό του σχόλιο για τον Παναθηναϊκό μετά τη νίκη 3-2 επί του ΟΦΗ.
Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή «Σούπερ Μπάλα Live»:
«Ο Βιτόρια έχει καταλάβει ότι πρέπει να προστατεύσει την άμυνα της ομάδας όσο καλύτερα γίνεται. Επειδή δεν έχει τους βασικούς του μπακ, βάζει τον Ζέκα.
Στο 0-2 λες ό,τι είχα σαν λύση, τελείωσε. Βάζει Τσέριν-Σφιντέρσκι και το παιχνίδι αλλάζει.
Με το 0-2 ο ΟΦΗ παίζει με τη σκέψη να τελειώσει το ματς. Έτσι δεν μπορείς να παίξεις ποδόσφαιρο.
Το σχήμα Ιωαννίδη-Σφιντέρσκι σε τέτοια ανάγκη είναι υποχρεωτικό. Είδα έναν Σφιντέρσκι πολύ στο παιχνίδι. Ήταν πιο δημιουργικός.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΜε τον ΠΑΟΚ ήταν ένας καλός φίνισερ. Ο Παναθηναϊκός έχει μεγάλη θέληση να κερδίσει το πρωτάθλημα. Το πώς το γυρνάει είναι μια συνταγή μόνο για αυτό το ματς»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι