Διαμαρτυρήθηκε για πέναλτι η ΑΕΚ στη φάση Ντραγκόφσκι-Βίντα (pic)
Η ΠΑΕ ΑΕΚ άφησε αιχμές για τη διαιτησία του Έσκας και τον μη καταλογισμό πέναλτι στη φάση Ντραγκόφσκι-Βίντα.
Η Ένωση έγραψε το ακόλουθο μήνυμα στα κοινωνικά δίκτυα με τη συμπλήρωση 15′ στο ντέρμπι του ΟΑΚΑ.
«Έπειτα από εκτέλεση κόρνερ ο Ντραγκόφσκι χάνει τη μπάλα μέσα από τα χέρια του και στη συνέχεια αγκαλιάζει τον Βίντα ρίχνοντάς τον στο έδαφος. Διαιτητής και VAR λένε να συνεχιστεί το παιχνίδι!»
Από το ριπλέι φάνηκε πως ο Βίντα παρενόχλησε τον Ντραγκόφσκι πριν φύγει η μπάλα από τα χέρια του Πολωνού.
Δείτε παρακάτω:
14’ Έπειτα από εκτέλεση κόρνερ ο Ντραγκόφσκι χάνει τη μπάλα μέσα από τα χέρια του και στη συνέχεια αγκαλιάζει τον Βίντα ρίχνοντάς τον στο έδαφος. Διαιτητής και VAR λένε να συνεχιστεί το παιχνίδι!#paoaek #aek #aekfc #aekfcseason2024_2025 #slgr
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google— AEK F.C. (@AEK_FC_OFFICIAL) January 19, 2025
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ