Ιωαννίδης: Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ
Δείτε τι δήλωσε ο Φώτης Ιωαννίδης μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Φώτης Ιωαννίδης μετά το Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ:
«Ναι το κομβικό σημείο ήταν η αντίδρασή μας. Υπήρξε μία στιγμή αδράνειας που την εκμεταλλευτήκε ο αντίπαλος. Μετά κυριαχήσαμε στο γήπεδο. Ήμασταν πιο αποτελεσματικοί.
Είναι πιο εύκολο να κινούμαι στον χώρο σε αυτά τα παιχνίδια παρά στα ματς με πιο μικρές ομάδες. Έχουμε ‘χτίσει’ μία πολύ καλή βάση. Βελτιωνόμαστε συνεχώς και θέλουμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού