Ο Τζήλος απέβαλε δύο παίκτες του Άρη, δεν παίζουν με Ολυμπιακό
Στο τελευταίο δεκάλεπτο του αγώνα ΟΦΗ-Άρης ο Τζήλος μοίρασε από μία κόκκινη κάρτα σε Ζαμόρα και Φαμπιάνο με αποτέλεσμα να μην έχουν δικαίωμα συμμετοχής την επόμενη αγωνιστική με τον Ολυμπιακό.
Χειρότερο αποτέλεσμα δε γινόταν να έρθει για την ομάδα του Μαρίνου Ουζουνίδη.
Ο Άρης όχι μόνο έχασε μέσα στο «Κλεάνθης Βικελίδης» με 2-0 από τον ΟΦΗ (σ.σ κέρδισε και τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα), αλλά δέχτηκε και δύο κόκκινες κάρτες.
Στο 79′ και στο 89′ ο Τζήλος απέβαλε τους Ζαμόρα και Φαμπιάνο, με αποτέλεσμα οι «κίτρινοι» να παίξουν αποδεκατισμένοι στον επόμενο αγώνα με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Φυσικά, οι Θεσσαλονικείς κινδυνεύουν να μείνουν μακριά όχι από την κορυφή, αλλά από την τετράδα, αν την επόμενη εβδομάδα δεν μείνουν όρθιοι στο φαληρικό γήπεδο.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»