Χωρίς δύο παίκτες ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για ΠΑΟΚ
Οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού επέστρεψαν στα βάσανα και άρχισαν την προετοιμασία τους για το πρώτο ντέρμπι στο 2025 απέναντι στον ΠΑΟΚ στο άδειο ΟΑΚΑ.
Η ενημέρωση της πράσινης ΠΑΕ:
«Με απογευματινή προπόνηση το Σάββατο στο «Γ. Καλαφάτης» ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την προετοιμασία του για την εντός έδρας αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ (5/1, 20:30).
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και τελειώματα. Σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων επέστρεψε ο Σπόραρ.
Ατομικό ακολούθησε οι Πελίστρι ενώ θεραπεία και ατομικό ο Σένκεφελντ»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: 13 ελεύθεροι σε στυλ Νίστρουπ για την άμυνα
- "Κλεισμένος" από τον Παναθηναϊκό ο Ράστοντερ, μπορεί να ενεργοποιηθεί άμεσα»
- Παναθηναϊκός: Ποια παιχνίδια θα δείχνει το νέο Panathinaikos TV
- Αυτή είναι η πρόταση του Παναθηναϊκού για Καμαρά
- Η αλήθεια για Λάρκιν: Πότε ρώτησε ο Παναθηναϊκός, τι ισχύει σήμερα