Καρπετόπουλος: «Ο Ρουί Βιτόρια μου θυμίζει τον Φερνάντο Σάντος» (vid)
Ο Αντώνης Καρπετόπουλος παρομοίασε τον Ρουί Βιτόρια στον Παναθηναϊκό με τον Φερνάντο Σάντος.
Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή «Σούπερ Μπάλα Live»:
«Λογικά θα ήταν καλύτερη εικόνα του με τον Τζούρισιτς και τον Τετέ, αλλά και πάλι 1-0 κερδίζει ο Παναθηναϊκός. Έπρεπε να λείψουν αυτοί οι ποδοσφαιριστές. Τραβούν αρκετά το κουπί οι κυνηγοί του. Οι μπροστά είναι πάντα αυτοί.
Σας θυμίζω με την Ελσίνκι είχε κάνει εκεί τις αλλαγές, με την TNS δεν μπορούσε να το κάνει αυτό. Ο Βιτόρια μου θυμίζει τον Φερνάντο Σάντος. Βλέπουμε ένα γκρουπ που προέκυψε ήδη μια βασική ενδεκάδα. Ήταν λίγο παράξενο το Ουναχί-Μπακασέτας.
Βγήκε ο Μεχία, ο Εραμούσπε και ο μοναδικός φορ. Πιθανότατα πήγε και ο Παπαδόπουλος να κρατήσει το μηδέν. Με Βιτόρια ο Παναθηναϊκός παίζει περισσότερο με τον Τζούρισιτς από ότι με τον Τετέ»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού