Βιτόρια: Οι δηλώσεις μετά το Λεβαδειακός - Παναθηναϊκός
Οι δηλώσεις του Ρουί Βιτόρια μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Λεβαδειακό.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ρουί Βιτόρια μετά το Λεβαδειακός-Παναθηναϊκός:
«Θεωρώ πως ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε ένα δουλεμένο αντίπαλο. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε κάποιες δυσκολίες στις προσαρμογές μας, αλλά ήμασταν κυρίαρχοι στο παιχνίδι.
Στο β’ ημίχρονο ακόμα καλύτερα. Θέλαμε πολύ να βάλουμε ένα γκολ με κόρνερ, το πετύχαμε και ήμαστε ευχαριστημένοι για αυτό.
Σίγουρα είναι σημαντικό, χρειαζόμαστε τα γκολ από τους επιθετικούς μας. Η άμυνα ήταν πολύ καλή, δεν πέρασαν 72 ώρες από τον αγώνα με τους Σεντς. Έχουμε αναπτύξει μια δυνατή σχέση με τους φιλάθλους και θέλουμε να τη δυναμώσουμε κι άλλο»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο