Σπάθας: «Υπάρχει πέναλτι...» - Το σχόλιο για το Αστέρας-Παναθηναϊκός
Ο Ηλίας Σπάθας, πρώην διαιτητής και ειδικός αναλυτής, αναφέρθηκε στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Αστέρα Τρίπολης, υποστηρίζοντας ότι οι «πράσινοι» έπρεπε να είχαν κερδίσει πέναλτι κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Μιλώντας στο MEGA, ο Σπάθας εξέφρασε τη γνώμη του ότι η φάση με τον Μαξίμοβιτς, στην οποία ο Παναθηναϊκός διαμαρτυρήθηκε για παράβαση μέσα στην περιοχή του Αστέρα, ήταν ξεκάθαρη και δικαιολογούσε την απόφαση για πέναλτι υπέρ της ομάδας της Αθήνας.
Δείτε την ανάλυση:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο