Φύσσας: «Είδαμε πολύ θετικά πράγματα από τον Παναθηναϊκό» (vid)
Ο Τάκης Φύσσας τοποθετήθηκε γύρω από τον Παναθηναϊκό μετά την οδυνηρή ισοπαλία κόντρα στον Ατρόμητο.
Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή «Μόνο Μπάλα»:
«Ο Παναθηναϊκός, καμία φορά, βλέπεις πολύ θετικά πράγματα και το τελικό αποτέλεσμα έρχεται και τα ανατρέπει.
Η ομάδα μπαίνει πιο δυναμικά στα παιχνίδια, μπορεί και πιέζει μπροστά. Το γκολ προήλθε από κλέψιμο του Τσέριν, πιέζει ομαδικά ο Παναθηναϊκός.
Παλεύει να ανακτήσει τη μπάλα. Το action-reaction των επιτιθέμενων, είναι πολύ καλό. Οπότε, νομίζω, έτσι, ήταν τα θετικά αυτά που είδα στον Παναθηναϊκό.
Εκεί πρέπει να την τρως τη μπάλα, οι έντεκα που παίζουν μέσα, θέλουν ένα Ζαγοράκη να τους φωνάζει, πως από τη στιγμή που δεν έχει καθαρίσει το ματς, να φάνε τη μπάλα…»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»