Προκαλεί η Άστριντ Γουέτ: «Πώς βρεθήκαμε να παίζουμε με τη χειρότερη ομάδα της Ελλάδας» (vid)
Η γνωστή οπαδός της Τσέλσι, Astrid Wett έσταξε φαρμάκι για Παναθηναϊκό και ΟΑΚΑ σε βίντεο που ανέβασε από το γήπεδο του Τριφυλλιού.
Η Αγγλίδα influencer έδωσε το παρόν στο Παναθηναϊκός – Τσέλσι και «σνόμπαρε» το Τριφύλλι και το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.
Η ίδια ανέφερε χαρακτηριστικά, τι δουλειά έχει η Τσέλσι να παίζει στο UEFA Conference League, στο ΟΑΚΑ και απέναντι στη «χειρότερη ομάδα της Ελλάδας».
Αναλυτικά:
«Από το Μπερναμπέου σε αυτή τη σκ@τότρυπα. Γυρίστε με στην πραγματική διοργάνωση. Πώς βρεθήκαμε από το Μπερναμπέου, να παίζουμε με τη χειρότερη ομάδα της Ελλάδας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleFROM THE BERNABEAU TO THIS SHITHOLE
GET ME BACK IN THE REAL COMPETITION pic.twitter.com/YRJm1chQJC
— Astrid Wett (@astridwettplus) October 24, 2024
How have we conceded to the worst team in Greece🤬🤬🤬 pic.twitter.com/JQFJk2YuRm
— Astrid Wett (@astridwettplus) October 24, 2024
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ