Συρίγος για Λιάγκα: «Σε λίγο θα ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε δημοσιογράφοι» (vid)
Ο Νίκος Συρίγος αντέδρασε στη ”συγγνώμη” του Γιώργου Λιάγκα με ξεκάθαρο μήνυμα για το μέλλον της δημοσιογραφίας.
Αναλυτικά όσα είπε «Χαμόγελα και Πάλι»:
«Αυτό που είπα, για να μην κουράζουμε τον κόσμο, περιπτώσεις σαν αυτές, δεν είναι μόνο ο Λιάγκας της ελληνικής δημοσιογραφίας, είναι κι άλλοι, είμαστε όλοι προβλήματα της δημοσιογραφίας όπως εξελίσσεται η ιστορία, από λειτούργημα έχει γίνει κατάντημα.
Εγώ δέχομαι τη συγγνώμη του Λιάγκα, δυστυχώς έχει ζητήσει άλλες δέκα φορές ”συγγνώμη”. Δεν πληγώνει μόνο τον ίδιο, την προσωπικότητά του, αλλά και όλη τη δημοσιογραφία.
Η δημοσιογραφία νοσεί. Αν δε σεβόμαστε τους νεκρούς, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να συμβεί. Στενοχωριέμαι. Σε λίγο θα ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε δημοσιογράφοι.»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»