Τσέριν: «Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο - Έπρεπε να βάλουμε και δεύτερο τέρμα»
Δείτε τι δήλωσε ο Άνταμ Τσέριν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Μπόρατς Μπάνια Λούκα.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Άνταμ Τσέριν μετά το Μπόρατς-Παναθηναϊκός:
«Ξεκινήσαμε καλά και σκοράραμε νωρίς, παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και είχαμε καλές φάσεις και για δεύτερο γκολ, έπρεπε να σημειώσουμε και δεύτερο τέρμα. δεχθήκαμε δυστυχώς την ισοφάριση και φεύγουμε με 2 βαθμούς λιγότερους από αυτό που ελπίζαμε
Η αυτοπεποίθηση έρχεται όταν παίζεις καλά και πολύ περισσότερο όταν κερδίζεις.
Είμαστε σε μια κατάσταση που δεν είναι η καλύτερη, δύσκολη.
Να κοιτάξουμε να βελτιωθούμε το δυνατόν συντομότερο και να μη χάσουμε άλλους βαθμούς στο πρωτάθλημα, έχουμε μια καλή ομάδα με ποιοτικούς παίκτες.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΣο α’ ημίχρονο είχαμε κάποιους καλούς συνδυασμούς, το πιο σημαντικό όμως, είναι το αποτέλεσμα. Δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς αν και9 υπήρχαν καλές στιγμές. Πρέπει να αυξήσουμε τον χρόνο που θα παίζουμε καλύτερο ποδόσφαιρο πάνω από 60 λεπτά».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»