Μαξίμοβιτς: «Χαρίσαμε ένα ημίχρονο»
Δείτε τι δήλωσε ο Νεμάνια Μαξίμοβιτς μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νεμάνια Μαξίμοβιτς μετά το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός:
«Το να χάνεις ένα ντέρμπι πονάει, ειδικά σήμερα που χαρίσαμε ένα ημίχρονο. Παίξαμε καλά στο δεύτερο μέρος αλλά η ΑΕΚ είναι δύσκολη ομάδα και εμείς στο πρώτο μέρος δεν παίξαμε καλά, κόντρα σε τέτοιες ομάδες πρέπει να παίζεις όλο το ματς καλά.
Είναι δύσκολο να κερδίσεις αν δεν παίξεις καλά σε όλο το ματς. Στην επανάληψη βελτιωθήκαμε όμως είναι κάτι που πρέπει να συζητήσουμε, να δουλέψουμε και να παίζουμε από την αρχή επιθετικά».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»
- Παναθηναϊκός: Αυτό είναι το καλεντάρι της EuroLeague 2026-27
- Αποκάλυψη Ισπανών: Το συμβόλαιο και οι απολαβές του Μπαντιό στον Παναθηναϊκό
- «Δεύτερη μεταγραφή μέχρι το τέλος της εβδομάδας ο Παναθηναϊκός»
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας