Αλόνσο: Οι δηλώσεις μετά το Άγιαξ-Παναθηναϊκός
Οι δηλώσεις του Ντιέγκο Αλόνσο μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Άγιαξ στο Άμστερνταμ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντιέγκο Αλόνσο μετά το Άγιαξ–Παναθηναϊκός:
«Ήταν ένα μεγάλο παιχνίδι που έκανε η ομάδα. Αναμφίβολα αξίζαμε να περάσουμε στην επόμενη φάση και το ποδόσφαιρο δεν ήταν δίκαιο απόψε μαζί μας. Μας χρωστάει πράγματα και θα συνεχίσουμε να πολεμάμε, για να πάρουμε αυτό που μας αξίζει στο τέλος.
Για εμάς αυτή τη στιγμή το σημαντικότερο είναι το παιχνίδι της Κυριακής γιατί η νοοτροπία είναι να πηγαίνουμε παιχνίδι με παιχνίδι άρα δεν κοιτάμε το ματς με τη Λανς αυτή τη στιγμή αλλά με τον Αστέρα Τρίπολης.
Αυτό που μου αρέσει αρχικά είναι η προσωπικότητα που βγάζει η ομάδα διότι στο γήπεδο του Άγιαξ και μια ομάδα σαν τον Άγιαξ παίξαμε και αποδείξαμε τις δυνατότητές μας. Μπορούμε φυσικά να βελτιώσουμε πράγματα για να πάμε καλύτερα αλλά είμαι περήφανος από το παιχνίδι που έκαναν οι παίκτες μου. Έβγαλαν προσωπικότητα -για να μην το πω κάπως αλλιώς-, καρδιά κι έπαιξαν με μυαλό νικητή».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ