Το μήνυμα του Μάγκνουσον στους φίλους του Παναθηναϊκού! (pic)
O Χόρντουρ Μάγκνουσον με ανάρτηση στα social media δήλωσε υπερήφανος για τους συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου ενώ έστειλε τη μήνυμα του και στον κόσμο της ομάδας.
Αναλυτικά όσα έγραψε:
«Δεν θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα. Πολύ υπερήφανος με τα παιδιά απόψε. Δεν υπάρχει καλύτερο κλείσιμο από το να τελειώνεις μια σεζόν με έναν τίτλο. Αξίζουν όλη τη δόξα.
Προσωπικά ήταν μια σεζόν με ανάμεικτα συναισθήματα. Ξεκίνησε καλά ωστόσο μετά ακολούθησε ένας δύσκολος τραυματισμός από τον οποίο έμαθα πολλά.
Τώρα είμαι πίσω και έτοιμος να αγωνιστώ ξανά τη νέα σεζόν. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα φορέσω ξανά τη φανέλα του Παναθηναϊκού και που θα δω εσάς, τους φιλάθλους της ομάδας, να τραγουδάτε.
Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξη όλους αυτούς τους μήνες. Σήμαινε πολλά αλλά τώρα αξίζετε εσείς να πανηγυρίσετε»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο