Αϊτόρ: «Δεν μπόρεσα να κατανοήσω την αλλαγή προπονητή» (vid)
Ο παίκτης του Παναθηναϊκού, μίλησε μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας για την φετινή χρονιά.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Ξεκίνησα καλά τη χρονιά, πήγαινε καλά η ομάδα, μετά έγινε μια αλλαγή προπονητή την οποία δεν μπόρεσα να κατανοήσω.
Από κει και πέρα είναι πολύ σημαντικό ότι κλείνουμε τη χρονιά με τη κατάκτηση του Κυπέλλου και η εξασφάλιση της ευρωπαϊκής παρουσίας.
Θέλω να πω και κάτι ακόμα, θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους του Παναθηναϊκού για την στήριξη που μου έδωσαν.
Δεν ξέρω πως θα πάει η νέα χρονιά για εμάς αλλά εγώ πάντα τα έδινα όλα για να στηρίξω την ομάδα.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΚαι θα ήθελα πάρα πολύ να σας χαιρετήσω όλους στη Λεωφόρο.»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο