Αναστασία Ταρασίδου: «Δεν έχω ξαναδεί χειρότερη διαιτησία στη ζωή μου» (pic)
Η γνωστή ρεπόρτερ του Aris Media Factor θεώρησε άδικο το αποτέλεσμα στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η νεαρή Αναστασία που έχει γίνει viral με τα βιντεάκια της που έχουν «κίτρινο» περιεχόμενο, ήθελε όσο τίποτε άλλο το Κύπελλο Ελλάδος και εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της στο Instagram αναφορικά με τη διαιτησία της Φραπάρ.
«Ο Άρης είναι ιδέα και εσείς δεν έχετε ιδέα από Άρη! Στη ζωή μου δεν έχω δει χειρότερη διαιτησία!
Είσαι μια βρ… πουλημένη και τα ρούβλια που έχεις πάρει να τα βάλεις στον π@το σου!
Και ας με πληγώνεις και ας μην βλέπω καμία χαρά για μένα είσαι η καλύτερη ομάδα και δεν θα σε αφήσω ποτέ. Άρης στα εύκολα, Αρειανάρα στα δύσκολα!
Μέχρι να πεθάνω θα λέω ΑΡΗΣ και θα είμαι περήφανη για αυτό!»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο
