Παναθηναϊκός: Λένε αντίο! Τελευταίο παιχνίδι για τέσσερις...
Για κάποιους παίκτες του Παναθηναϊκού το σημερινό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό θα είναι και το τελευταίο τους με την πράσινη φανέλα.
Ο πρώτος που θα αγωνιστεί για τελευταία φορά μπροστά στον κόσμο του Παναθηναϊκού θα είναι ο Μπερνάρ.
Ο Βραζιλιάνος πρόσφερε στον Σύλλογο ειδικά τη φετινή σεζόν και πλέον ετοιμάζεται για την επιστροφή του στη Βραζιλία και την Ατλέτικο Μινέιρο.
Τελευταίος εντός έδρας παιχνίδι θα είναι και για τον Χουάνκαρ ο οποίος αποχωρεί στο τέλος της σεζόν μετά από 4 χρόνια.
Οι άλλοι δυο παίκτες που θα αγωνιστούν για τελευταία φορά στη Λεωφόρο είναι οι Ακαϊντίν και Ούγκο.
Οι δυο ποδοσφαιριστές ήρθαν τον περασμένο Γενάρη ως βασικοί όμως δεν ικανοποίησαν και θα αποχωρήσουν μόλις ολοκληρωθεί η σεζόν.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»