Φατίχ Τερίμ: «Συναντηθήκαμε με τον πρόεδρο Αλαφούζο» - Η πρώτη δήλωση μετά το τέλος
Ο Φατίχ Τερίμ αποτελεί παρελθόν από τον Παναθηναϊκό και με ανάρτησή του στα social media αποχαιρέτησε τους πρασίνους.
Ο Φατίχ Τερίμ έκανε γνωστό ότι αποχωρεί από τον Παναθηναϊκό με μια δήλωσή του στο instagram.
Αναλυτικά το μήνυμά του:
“Από τον περασμένο Δεκέμβριο, η ομάδα μου και εγώ κάναμε τα πάντα για τον Παναθηναϊκό, με όλη μας τη δύναμη, για να τελειώσουμε τη σεζόν 2023/24 ως πρωταθλητές και να κάνουμε τους φίλους του Παναθηναϊκού να βιώσουν μια εμπειρία που δεν έχουν βιώσει εδώ και 13 χρόνια. Χθες βράδυ, ο πρόεδρος Αλαφούζος και εγώ συναντηθήκαμε και αξιολογήσαμε την κατάσταση μαζί, στην οποία είδαμε ότι τα πλάνα μας για τη σεζόν 2024/25 δεν ήταν ταυτισμένα. Σας αν αποτέλεσμα της συνάντησης, αποφασίστηκε ότι η επαγγελματική μας σχέση δεν θα συνεχιστεί.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους φίλους του Παναθηναϊκού που μας υποστήριζαν σε αυτούς τους έξι μήνες που ήμασταν στη Αθήνα, τον πρόεδρο Γιάννη Αλαφούζο, καθώς και το προσωπικό της ομάδας και είμαι ευγνώμων στην ποδοσφαιρική κοινότητα που εξέφρασ την αγάπη και τον σεβασμό στην ομάδα μου και στον εαυτό μου σε κάθε ευκαιρία. Ειλικρινά εύχομαι στον Παναθηναϊκό να έχει ένα επιτυχές μέλλον. Ελπίζω να συναντηθούμε σε νέα μονοπάτια και όχι σε τόσο μακρινά ταξίδια”.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»