«Μετά τη σεζόν θα πω πολλά στον κόσμο» - Τι εννούσε με τη φράση ο Τερίμ και τι θα πει
Ο ΠΑΟΚ διέλυσε το Τριφύλλι μέσα στην Τούμπα με 4-1 και το ανάγκασε στην τρίτη συνεχόμενη ήττα του σε ντέρμπι στο πρωτάθλημα, με τον Τούρκο προπονητή να προμηνύει δηλώσεις – φωτιά.
Ο Φατίχ Τερίμ μετά τη λήξη του αγώνα κόντρα στους Θεσσαλονικείς δήλωσε ότι μετά το τέλος της σεζόν θα πει πολλά στον κόσμο του Παναθηναϊκού, βάζοντας… φωτιά στο πράσινο στρατόπεδο.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο «Αυτοκράτορας» θέλει, μετά το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν ή σε κάποια συνέντευξη τύπου που θα προγραμματιστεί, να μιλήσει με συγκεκριμένα πράγματα για κάποιους παίκτες.
Από αυτά που ακούγονται, φαίνεται να έχει παράπονα με κάποιες συμπεριφορές ποδοσφαιριστών.
Ενδεχομένως, θα προβεί σε δηλώσεις και για άτομα που δεν είναι ποδοσφαιριστές και κατέχουν κάποια θέση στους «Πράσινους».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»