Τερίμ: «Εχασε τον αδερφό του και αφιερώνουμε τη νίκη» - Οι δηλώσεις μετά την πεντάρα

Δείτε τι δήλωσε ο Φατίχ Τερίμ μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Λαμία.

Τερίμ: «Εχασε τον αδερφό του και αφιερώνουμε τη νίκη» - Οι δηλώσεις μετά την πεντάρα

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Φατίχ Τερίμ μετά το Λαμία-Παναθηναϊκός:

«Αυτός ο αγώνας είχε προτεραιότητα να πάρουμε τους τρεις πόντους. Είμαστε ευτυχισμένοι, χαρούμενοι που το πήραμε με τέτοιο σκορ.

Ο κάθε αγώνας για εμάς είναι τελικός. Τώρα ο πιο σημαντικός για εμάς είναι με την ΑΕΚ. Είχα περιγράψει ότι η ομάδα, οι οπαδοί, όσοι δουλεύουν, θα είμαστε ενωμένοι.

Είμαστε πάρα πολύ δυνατοί. Ήταν σημαντικό που είχαμε τους οπαδούς και παίξαμε σαν στην έδρα μας. Είχε χάσει και ο κύριος Γρηγόρης Παπαβασιλείου τον αδερφό του και θέλαμε να του την αφιερώσουμε».

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber