Θερμό επεισόδιο: Έξαλλος με τον διαιτητή ο Ιωαννίδης - Τα είπε σε έντονο ύφος με Μάντζιο!
Στη λήξη του ημιχρόνου ο Φώτης Ιωαννίδης τα έβαλε με τον Σκοπιανό διαιτητή, Αλεξάντερ Στάβρεφ, ενώ τα είπε σε υψηλούς τόνους με τον προπονητή του Άρη, Άκη Μάντζιο.
Πολλά παράπονα από τη διαιτησία έχει ο Παναθηναϊκός στο ημίχρονο απέναντι στον Άρη.
Ο Άρης μπήκε στο παιχνίδι με διάθεση να χτυπήσει τους αντιπάλους του και ο Στάβρεφ μοίραζε κάρτες στους αμυντικούς του Τριφυλλιού.
Πολλά σκληρά μαρκαρίσματα των κίτρινων παρέμειναν ατιμώρητα από τον «άρχοντα» της αναμέτρησης και ο Φώτης Ιωαννίδης διαμαρτυρήθηκε έντονα μετά τη λήξη του ημιχρόνου.
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού ξέσπασε κατά του διαιτητή, ενώ συνομίλησε έντονα και με τον προπονητή των γηπεδούχων, Άκη Μάντζιο.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αρέσει ο Τρέι Λάιλς στον Παναθηναϊκό, η προτεραιότητα του παίκτη
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Παναθηναϊκός: Ανέβασε πολύ την προσφορά για Γένσεν και περιμένει τελική απάντηση τις επόμενες ώρες