Τελικός Κυπέλλου: Το μόνο σενάριο να έχουν κόσμο Παναθηναϊκός κι Άρης
Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Τάκης Μπαλτάκος εξήγησε σε δηλώσεις του όλο το παρασκήνιο γύρω από το θέμα του Κυπέλλου.
Ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει στον τελικό του κυπέλλου Ελλάδος τον Άρη σ’ ένα ματς που θα γίνει στον Βόλο και μάλιστα πολύ δύσκολα με την παρουσία κόσμου.
Για όλο το στόρι μίλησε με δηλώσεις του, ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Τάκης Μπαλτάκος.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Το ΟΑΚΑ, επίσης δεν είναι έτοιμο με βάση τον νέο νόμο. Χρειάζεται ένα μεγάλο ποσό, για να ετοιμαστεί. Πολύ δύσκολα. Εγώ αυτό, που είπα στην πρόσφατη σύσκεψη, είναι ότι, με βάση αυτά, που ισχύουν σήμερα, ο αγώνας θα γίνει στον Βόλο χωρίς θεατές. Εμείς θα θέλαμε θεατές, αλλά ο νέος νόμος δεν το επιτρέπει. Αν ο δήμος Βόλου κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για κάμερες, τουρνικέ και ηλεκτρονικά εισιτήρια, μπορούμε να αλλάξουμε την απόφασή μας. Το βλέπω δύσκολο να προλάβει».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»